شناسهٔ خبر: 176490 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از روابط‌عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان تقدیر کرد

حنظله گرزین روابط عمومی فرودگاه گرگان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های حنظله گرزین مسؤل روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا نخجوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های حنظله گرزین مسؤل روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان به خاطر اقدامات شایان در عملیات اربعین حسینی و ایام پیانی ماه صفر قدردانی کرد. 

متن تقدیرنامه به شرح زیر است:

جناب آقای حنظله گرزین مسؤل روابط عمومی فرودگاه شهدای گرگان باسلام و احترام در سایه الطاف الهی و با تلاش های خستگی ناپذیر همکاران،عملیات اعزام وپذیرش اربعین ۱۴۰۳ با موفقیت و نظم بی نظیر در فرودگاه‌های کشور به اتمام رسید.

بدون شک نقش ارزنده روابط عمومی در اطلاع رسانی دقیق و به موقع و همچنین تعامل سازنده با مدیران فرودگاهها و مسافران و رسانه ها، از عوامل موثر در پیشبرد ماموریت بزرگ اربعین بوده است.

از آنجایی که اقدامات متعهدانه و مخلصانه شما در پوشش رسانه ای،ارتباطات موثر وهدایت افکار عمومی در ایام اربعین امسال در استقبال ومشایعت زائران حسینی به خوبی مشهود بوده است از زحمات بی وقفه و تلاش های ارزنده جنابعالی در عملیات اربعین تشکر و قدردانی می نمایم.